ارتور موزیک,موزیک ارتور

راهکارهایی برای صرفه‌جویی در مصرف گاز قسمت سوم


عایق‌کاری حرارتی در موتورخانه را فراموش نکنید
عایق‌کاری قسمت‌هایی از موتورخانه به‌ویژه لوله‌های خروجی از دیگ کـه احتمال اتلاف انرژی در آنان بالا است نقش بسزایی در کاهش مصرف سوخت خواهد داشـت . مواقعی کـه در عایق‌کاری می بایست به آن‌ها اعتنا شود دربرگیرنده موردها تحت است :
جدار فرنگی دیگ با عایق مطلوب عایق‌کاری شود .
لوله‌های رفت‌و‌برگشت به دیگ عایق‌کاری شوند .
منشاء انبساط می بایست به صورت قابل قبولی عایق‌کاری شده و حفاظ قابل قبولی علیه دست اندرکاران جویبار برای آن تعبیه شود .
مبداء دوجداره یا این که کویل‌دار و همگی لوله‌های رفت‌و‌برگشت آب گرم مصرفی و چرخشی می بایست عایق‌کاری شود .
عایق حرارتی مرجع انبساط و مرجع کویل‌دار بایـد ضخامتی دستکم 5 سانتی‌متر داشته باشد و دست کم ضخامت عایق‌کاری لوله‌ها 2 سانتی‌متر است .
خدمت و محافظت
امکانات موتورخانه می بایست هر ساله به صورت منظم تهیه و تنظیم و بررسی شوند و از عملکرد درست این اثاثیه اطمینان نتیجه ها شود .
غربال هوای مـشعل بایـد هر سال قبلی از زمان سوز‌و‌سرما بررسی و منزه شود , در غیر این صورت وجود گـردوغبار و بسته شـدن قسمت‌های دارای اهمیت دیگ همت آن را مختل کرده و مصرف انرژی را ارتقاء می دهد .
تعمیرات مرتبط با موتورخانه می بایست به وسیله سرویس‌کاران کارآزموده صورت پذیرد .
مشعل موتورخانه را تهیه و تنظیم نمایید و دمای آن را دربین 60 - 80 رتبه نگه دارید .
برای این که احتراق بی نقص انجام یافته و همت موتورخانه شما ارتقا یابـد مـشعل موتورخانـه تهیه و تنظیم گردد تا راندمان حرارتی سیستم شما بسیار شـود . بـدیهی اسـت در صورت بدون نقص بـودن سوختن در مشعل , گازهای گلخانه‌ای کمتری ایجاد و به محیط زیست پیامبر خواهد شد . رعایت اصول تحت در زمینه ی مشعل علاوه بر کاهش مصرف سوخت , سبب ساز بالا رفتن بـازده سیستم گرمایشی هم خواهد شد .
در صورت قابلیت و امکان می‌توان تجهیزاتی با لحاظ متخصص ها برای پیش‌گرمایش هوای احتراق در سیستم در حیث گرفته شود . پیش‌گرمایش سوخت مصرفی نقش عمده‌ای در صدر رفتن بـازده مشعل داراست .
رسوب‌زدایی در جاهایی که آب از سختی بالایی برخوردار است لازم است.
رسوب‌زدایی باعث انتقال بهتر حرارت مشعل به آب و در نتیجه افزایش کارایی موتورخانه خواهد شـد.
برای این کار باید از سختی‌گیر برای مناطقی که آب مصرفی از سختی بالایی برخوردار است استفاده گردد.
سایر بخش‌های ساختمان:
نصب شیر ترموستاتیک رادیاتور
برای اینکه به صورت خودکار بتوانیم دمای هوای محلی که رادیاتور در آن نصب شده است را کنترل کنیم استفاده از شیرهای ترموستاتیک رادیاتور به عنوان یک گزینه مناسب است. بـا نصب ایـن شیرها درجه حرارت محلی که در آن رادیاتور نصب شـده اسـت بـه طـور خودکارکنترل می‌گردد. بدین ترتیب می‌توان دمای اتاق را بر روی محدوده مناسب تنظیم کـرد و در نتیجه از بالا رفتن بی‌رویه دما و اتلاف انرژی جلوگیری نمود. ضمن اینکه با این وسیله آسایش ساکنان نیز که مبنای محاسبات تهویه مطبوع است به راحتی و تنها بـا یک شیر ترموستاتیک ارزان‌قیمت برآورده خواهد شد.
عایق‌کاری حرارتی در ساختمان‌های در حال ساخت
خوب است بدانید که 50 درصد تلفات حرارتی ساختمان‌هایی کـه عایق‌کاری نشده‌اند از پوسته خارجی (دیوارها، سقف و کف) است. می‌توان در انتخاب یک عایق مناسب از نظر کارشناس استفاده کرد و یکی از انواع مختلف عایق را انتخاب نمود. انواع مختلف عـایق‌ها شامل عایق‌های معـدنی ماننـد پـشم شیـشه و پـشم سـنگ، عـایق‌های پلیمری مانند پلی‌استایرن (یونولیت) و عایق‌های اسفنجی و ... است. انتخاب نوع عایق با توجه به محل مورد استفاده و خواص فیزیکی آن انجام می‌شود. هرچه مقاومت حرارتی عایق بیشتر باشد گرمای کمتری از آن انتقال می‌یابد.


ارتور موزیک,موزیک ارتور,ارتور,موزیک,دانلود اهنگ جدید,فیلم و اهنگ جدید,اهنگ,موزیک,دانلود موزیک جدید,موزیک قدیمی,دانلود اهنگ قدیمی,دانلود البوم جدید,البوم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : سئو سایت+رتبه یک گوگل | بازدید : 679 | تاریخ : 23 بهمن 1397برچسب:, لینک ثابت